Ei kiihkeää romanssia tällä kertaan

Otettiin Pietro mukaan mökille viikonlopuksi. Elli nautiskeli olostaan, mutta Pietro vain piileskeli eikä syönyt mitään. Illalla kuului tap tap tap tap tap tap tap, kun vedin peiton korville. Muutaman kerran yön aikana näin tumman kissahahmon kurkistavan sängylle. Ellin juoksu loppui ennen kuin se edes keskesi saavuttamaan huippuaan. Kumpikaan eivät ole olleet kiinnostuneita toisistaan. Mitään astutukseen viittaavaa en ole nähnyt enkä kuullut.

Mikä meni vikaan? Eiköhän kissoillakin ole kemiat? Eikö se ole niin kuin ihmisilläkin, joko natsaa tai sitten ei. Toinen asia voi olla liiat häiriötekijät. Monet kissat tarvitsevat oman rauhan astutustilanteeseen. Mä taisin olla aika hermostunut itsekin ja kissat vaistoavat ihmisen hermostuksen. Lisäksi mä olen joskus aikamoinen touhutäti. En pysy paikalla ollenkaan vaan koko ajan on joku projekti menossa. Pietro on ihan selvästi tottunut rauhalliseen elämänrytmiin, ja mun hössötys oli sille vähän liikaa. Vieras paikka, stressi, hössötys ja Ellin kokemattomuus olis tappanut kyllä varmaan minkä vaan kollin halut.

Tässä näkee taas et kaikki ei mene kissojen kanssa niinkuin on suunnitellut. Mä olen joskus hirveen määrätietoinen ja asioiden pitää mennä niin kuin olen suunnitellut. Kissat vaan ovat hyvin itsenäisiä. Seköhän se on, mikä tekee niistä niin mielenkiintoisia? 🙂

Astutus uudestaan? En tiedä haluanko ottaa Pietroa uudestaan tai saanko edes lainaan enään. Se taisi olla aika stressaantunut, kun ei ole syönyt koko aikana mitään. Mun sydän vaan ei kestä kiusata toista. Toinen seikka on se, että tuo saattoi olla viimeinen juoksu ennen talvitaukoa tai seuraava juoksu tulee kun olemme lomalla. En jaksaisi ruveta säätämään. Nyt maistuisi vaan loma 🙂

Kategoria(t): Yleinen. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

2 vastausta artikkeliin: Ei kiihkeää romanssia tällä kertaan

  1. Paula sanoo:

    Meillä sekä Ruskalla että Rauhalla ensimmäinen tiineys on vaatinut kaksi tapaamista (saman) kollin kanssa. Ruskan kohdalla tapaamisten väliä oli ehkä noin yhdeksän kuukautta (tuli talvi väliin), Rauhalla kaksi viikkoa. Toiset tiineydet ovat alkaneet kertatapaamisesta.

    Tykkää

    • Ellimellin sanoo:

      Kiitos tuosta, lohduttaa vähän. Mulla on vähän paha mieli, ku ei onnistunut ja mua harmittaa myös Pietron puolesta. Toivottavasti se ei oo menny huonoon kuntoon mun hoidossa.

      Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s