Viisi pentua

Mä olin tulossa kirpputorilta ja menin kotiin. Riisuin päälysvaatteet pois ja menin katsomaan Elliä. Mulla loksahti suu auki. Elli oli juuri synnyttänyt viidennen pennun. Kaikki pennut olivat erivärisiä. Kaksi pennuista oli ihan hirveitä jättejä ja kaksi oli niin pieniä. Juoksentelivat pitkin huonetta.

Mulle tuli ihan hirvee paniikki. Ellillä ei ollut sukkaa, jotta imetys estyisi. Onneksi kuitenkin näytti siltä, että Elli ei ollut vielä imettänyt. Toinen ongelma oli se, että mulla ei ollut vielä maidonkorviketta pennuille ja kolmas ongelma oli että kello oli jo päälle kahdeksan illalla. Kaikki potenttiaaliset paikat, josta saisin tarvittavat vehkeet oli jo kiinni. Yritin soittaa muutamalle kissa tutulle, mutta en saanut ketään kiinni. Vaakakin oli kadoksissa. Päädyin antamaan pennuille raksuja.

Kissat olivat vilkkaita meno oli aika moista. Onneksi heräsin ja kaikki olikin vain unta … Elli pötkötti keittiön lattialla ja pennut ovat onneksi vielä mahassa. Huh

20170324_082143

20170324_082158

Kategoria(t): Yleinen. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s