Pekka ja pennut kohtasivat

Pekka tuli kotiin. Se oli vähän järkyttynyt, kun tuli takaisin 5 vai 6 viikon jälkeen. Kävi nolo juttuki, tuli oksennus matkalla. Esittelin pennut ja Pekan toisilleen. Pekka murisi hyvin vaimeasti ja luikki verhon taakse piiloon. Okei, mä oon samaa mieltä, et tollaset pikku pullukat voi olla pelottavia ..

20170511_075854

Pekka pakeni tuosta toiseen huoneeseen sängyn alle. Elli oli niin kiltti, että meni pekan viereen sängyn alle kyyhöttämään, ei haitatannut, että pennut jäivät yksin.

Itseasiassa Pekka on paljon kiinnostuneempi mun kasveista kuin pennuista

20170511_075918

Pekka söi ennen evakkoaan osan mun kasveista, nyt olis paras jättää mun kasvit rauhaan. Kyllä mä sanoin siitä sille nätisti. Aamulla kiinnostivat edelleen kovasti, mutta toistaiseksi ovat vielä koskemattomat.

Elli vahtaa, että Pekka ei mene lähellekkään pentuja. Pekka on ymmärtänyt yskän ja pysyttelee pois.

20170511_075945

”Missä se mustapekka menee, älä tuu tänne”

Saa nähdä pystyvätkö nuo kaksi olemaan samassa talossa, kun on pentuja. Luin Ellin käytöksestä aamulla, että se alkaa olemaan hieman vihainen. Teljen huoneen oven kiinni, joten Elli ei pääse liikkumaan vapaasti ja pitää vahtia tuota mustaa mörköä koko ajan.

 

Kategoria(t): Yleinen. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s